Obserwatorzy

niedziela, 6 września 2015

Nabór do DT BoxBlog

Mam przyjemność ogłosić nabór do Grupy Projektowej
Box Blog
na okres
PAŹDZIERNIK 2015 - MARZEC 2016

Blog wyzwaniowy jest kontynuacją 
blogowych wyzwań pudełkowych 
agnieszkapasjonata 



Lubisz tworzyć pudełka i pudełeczka
(niekoniecznie exploding box'y :)
jesteś osobą kreatywną,
potrafisz angażować się w podejmowane działania,
aktywnie prowadzisz bloga,
chcesz zaprezentować swoją twórczość
oraz współtworzyć coś nowego...

napisz na adres: boxblogchallenge@gmail.com
 w temacie wpisz DT Call + imię i nazwisko

W treści maila podaj informacje:

- imię i nazwisko, adres swojego bloga, co najbardziej lubisz tworzyć, jaki styl Ci odpowiada,
- napisz, dlaczego chcesz zasilić grono DT Box Blog, daj się poznać :)
- prześlij 3-5 zdjęć ze swoimi pudełkowymi pracami.

Zadania DT:

- tworzenie prac - inspiracji na wyzwania (1 wyzwanie w ciągu miesiąca),
- komentowanie prac zgłaszanych na wyzwania,
- promowanie BoxBlog na swoim blogu.

Zgłoszenia można wysyłać do 20 września (niedziela),
wyniki naboru 23 września (środa).


 Zapraszam i życzę powodzenia!
 

10 komentarzy:

  1. fajny pomysł! :) szkoda, że mam mało okazji, żeby zrobić eksplodujące pudełko, ale trzymam kciuki za powodzenie bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolino, nie tylko eksplodujące... czekoladowniki, skrzyneczki, pudełka na kartki, pudełka na życzenia, na prezenty i inne pudełka i pudełeczka :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł,uwielbiam robić explodujące pudełka oraz inne,choć do tworzenia innych nie mam zbyt dużo okazji.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, coś dla mnie, bo uwielbiam wszelakie pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysl na bloga :) zgłoszenie wysłane, teraz trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł! Ciekawe pudełeczka, inspiracje na nie oraz tutoriale ich wykonania są ciągle poszukiwane przez Scraperki. Pozwoliłam sobie wysłać swoja aplikację :-) Pozdrawiam Dagiscrap

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, bardzo się cieszę, że pomysł się przyjął :) Czekam do niedzieli na zgłoszenia i zagryzam paznokcie, bo ... wybór DT wcale nie jest takim prostym zadaniem! Serce mi się kraje, gdy pomyślę, że ktoś nie zostanie wybrany...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy nie za późno ale wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie mam marne szanse, ale postanowiłam spróbować :) Nic nie tracę :P Pomysł super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na bloga, uwielbiam klecić pudełeczka, więc pewnie od czasu do czasu czymś się pochwalę :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń