Obserwatorzy

piątek, 9 października 2015

Mizerna cicha, stajenka licha .... i warsztaty :-)

Witam wieczorkiem :-)

Zaglądam tylko na chwilkę, ale myślę i wierzę, że Was zainteresuje . Chciałam zaprezentować owoc mojego wczorajszego, nocnego tworzenia. Co prawda spałam dzisiaj tylko 3 godzinki, ale jestem zadowolona z finalnego wyglądu, więc... cóż tam sen! Nie pierwsza i nie ostatnia zarwana nocka :-)

Przedstawiam Bożonarodzeniową szopkę "Bóg się rodzi".  
Nowość Anemone, ubrałam w zimową szatę.
Pasty strukturalne, dużo sztucznego śniegu, brokatu i mgiełki skrzą się dumnie na stajence. 





Delikatne pudry do embossingu zdobią szaty Świętej Rodziny i Mędrców








Ja wiem, że stajenka nie jest pudełeczkiem, ale to też forma przestrzenna :-)

Może ktoś ma ochotę na wspólne scrapowanie w miłym towarzystwie :-) 
Zapraszam do Katowic na warsztaty, które będę miała wielką przyjemność prowadzić. 
Pobrudzimy się troszkę poznając, jak zrobic domowe pasty strukturalne i sztuczny śnieg. Wykorzystamy embossing na gorąco i wykonamy zimową, świąteczną szopkę 





Miłego wieczoru :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz